Sürükleyici hikayesi ve birinci şahıs oynanışıyla Capcom’un 2017’de piyasaya sürdüğü hayatta kalma-korku oyunu Resident Evil 7 artık iPhone, iPad ve Mac’lere geliyor. Resident evil oyunlarını Apple cihazlara uyarlanması, görsel ve teknik açıdan iyi bir optimize edilmesiyle mümkün oldu. Oyunun grafikleri, Capcom tarafından Apple cihazlarına yeniden optimize edildi.

Resident Evil 7 Oyunu Artık iPhone, iPad ve Mac’te Oynanabilecek
Capcom Europe’nın X hesabı üzerinde paylaşımında, Dead Rising Deluxe Remaster ve Resident Evil 7 oyunlarının artık farklı Apple cihazlarda oynanabileceğini belirtti. İster bir kumandayla, isterseniz de dokunmatik kontrollerle oyununuzu oynayabilirsiniz.
Oyunlar PlayStation ve Xbox kumandalarının yanı sıra diğer kablosuz kumandalarla da uyumlu. Ayrıca oyunu kontrol cihazlarıyla değil de dokunmatik oynamak isterseniz kontrolleri tamamen özelleştirilebilirsiniz.


Nothing Phone (4b) Bütçe Dostu Telefon Yarışına Katılıyor
11.000 mAh Pile Sahip Honor X80 Pro Max Tanıtıldı
iPhone Air 2 Apple’ın İnce Telefon Hayalini Zora Sokabilir
TECNO CAMON 50 Ultra 5G inceleme! Telefon Değil Yapay Zeka Aracı