Akıllı telefon pazarı her geçen gün değişiyor ve gelişiyor. Ülkemiz kullanıcıları geçtiğimiz yıl 4.5G servisi ile tanıştı. Her ne kadar kullandığımız servisin 4,5G ile alakası olmasa da internetimizin ciddi anlamda hızlandığını söyleyebiliriz. 4,5G servisinin bir sonraki adımı ise 5G. Bu noktada 2018 yılında açık alanlarda 5G kullanımına aşamalı olarak geçilmesi planlanıyor. Bu süreçte kullanılacak telefonların da oldukça önemli olduğu ortadaki bir diğer gerçek. Bu bağlamda Çinli ZTE Gigabit destekli bir telefon modelini MWC 2017 kapsamında tanıtmaya hazırlanıyor.

ZTE Gigabit 5G Destekli Telefon Hazırlıyor
ZTE‘nin yeni nesil telefonunun hangi platformu kullanacağı ve Gigabit desteğine hangi modemle sahip olacağı şimdilik belirsiz ama Çinli üreticinin adını duyurması ve bu bağlamda teknolojisini ortaya koyması oldukça önemli. Bakalım ZTE bizlere ne sunacak?

iPhone 18 Pro 1399 Dolara mı Satılacak?
Samsung Display Katlanabilir iPhone İçin Gazı Kökledi
Ai+ Nova 2 Serisi Uygun Fiyatlı 5G Yarışına Katıldı
OPPO Reno 16 ve OPPO Reno 16c Fiyatları Sızdırıldı