Samsung Galaxy Ring Kullanıcısı: Parmağımda Saatli Bomba Taşıyormuşum

Teknoburada’yı Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin + Reddit’te u/MaybeNotThrowing adlı bir kullanıcı, Samsung Galaxy Ring akıllı yüzüğünün şişmiş pilini paylaşarak cihazı parmağında “saatli bomba” gibi taşıdığını söyledi. Kullanıcı, yüzüğü Temmuz 2024’te, ürünün ilk satışa çıktığı dönemde satın aldığını belirtti. Yaklaşık dokuz ay sonra, Nisan 2025 civarında pil tamamen arızalandı ve cihaz şarj olmamaya başladı. … Samsung Galaxy Ring Kullanıcısı: Parmağımda Saatli Bomba Taşıyormuşum okumayı sürdür