LG’nin yeni nesil ama pekte yeni olmayan yeni tableti LG G PAD 5 bugün XDA forumlarında ortaya çıktı. Keşke çıkmasa mıydı?
LG son dönemde mobil tarafta ciddi sıkıntılar yaşıyor. Bunun sebebi ise şirketin kötü bile yönetilememesi. Habere geçmeden önce LG Electronics‘e buradan açık çek veriyoruz. Bizi danışman olarak alsınlar 2 sene içinde bundan çok daha iyi bir yere şirketi getireceğiz. Bizimkisi işin latifesi ama LG yanlış yönetiliyor ve bugünkü haberde bunun en büyük kanıtı diye düşünüyoruz. Bugün ortaya çıkan LG G PAD 5 şirketin tablet pazarına verdiği önemi gösteriyor demek isterdik ama öyle değil. Neden mi?
Google geçtiğimiz aylarda yapılan Geliştiriciler Konferansında yaptığı açıklama ile 175 milyon adet tabletin aktif şekilde kullanıldığını dile getirdi. Bu rakam oldukça etkileyici gibi görünse de bu tabletler arasında yüksek donanım sahip tabletlerin varlığı binde bir bile değil bunu da Google‘ın belirtmesi gerekiyor. Bugün XDA forumlarında ortaya çıkan LG‘nin yeni tableti ise 3 yıl önceki yonga seti ile görüntülendi.

Qualcomm Snapdragon 821 yonga seti kullanan yeni tablet 10,1 inç ekran boyutuna ve 1900x1200p ekran çözünürlüğüne sahip olacak. Takdir edersiniz ki ürünün fiyatı ve hangi pazarlarda satışa sunulacağını bilemiyoruz ama LG’nin 3 yıl önceki yonga seti ile ne işi olduğunu anlamak oldukça zor. Peki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı aşağıda bekliyoruz…

Nothing Phone (4b) Bütçe Dostu Telefon Yarışına Katılıyor
Honor X80 Pro Max İçerisinde Bir Akü Taşıyor
TECNO CAMON 50 Ultra 5G Türkiye’de satışa çıktı
11.000 mAh Pile Sahip Honor X80 Pro Max Tanıtıldı