Gençler iPhone Diyor Başka Bir Şey Demiyor

Teknoburada’yı Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin + iPhone, genç kullanıcıların açık ara en çok tercih ettiği telefon olmayı sürdürüyor. Piper Sandler’ın yeni araştırmasına göre, gençlerin yüzde 88’i iPhone kullanıyor. Bu oran, Android telefonların gençler arasındaki etkisinin oldukça sınırlı kaldığını gösteriyor. Ankete katılanların dörtte biri, iPhone 17 çıktığında hemen geçmeyi planladığını belirtti. Apple’ın yeni modelinde … Gençler iPhone Diyor Başka Bir Şey Demiyor okumayı sürdür