Güney Koreli teknoloji devi LG, patentleri satmaya başladı. Apple, LG’ye patentleri için rekor bir ödeme yaptı. İşte detaylar.
Güney Kore menşeli teknoloji devi LG artık akıllı telefon sektöründe resmi olarak yer almasa da şirket telif ücreti almaya devam ediyor. Firma bu zamana kadar bir dizi önemli patenti almıştı. Şirket, yaklaşık 600 milyon dolar değerindeki patent lisansları için Apple‘dan bir kerelik ödeme aldığını söyledi. Adı açıklanmayan başka bir şirket tarafından yaklaşık 7 milyon dolar daha ödendi.
Apple ve LG’nin on yıllık bir patent çapraz lisans anlaşması imzaladığı bildiriliyor. LG’nin akıllı telefon işinden ayrıldığı göz önüne alındığında, şirket birçok patent kullanmayı bıraktı. Aynı zamanda LG Innotek ve LG Display, Apple’ın güvenilir ana tedarikçileri olmaya devam ediyor. Ayrıca LG, Samsung ile uzun vadeli bir anlaşma imzalamayı da planlıyor.
LG’nin patentlerini Apple’a satması büyük önem taşıyor. Yakında katlanabilir telefon işine gireceği söylenen Apple’ın, LG’nin bu patentleri ile katlanabilir iPhone geliştirme ihtimali çok yüksek görünüyor. iPhone’ların gelişiminde kullanılacak olan bu patentlerin meyvesini kısa süre içerisinde görmeyeceğiz. Apple’ın patentleri geliştirmesi ve cihazlarına uygulaması uzun bir süre alabilir.


Samsung, 170 Milyon Dolarlık Tazminat ile Karşı Karşıya
vivo X500e’nin İlk Özellikleri Sızdı
Apple, Yenilenmiş MacBook Neo’ları Satışa Sundu, Fiyat Yeniden Düştü
OnePlus N6’nın Kutu İçeriği Duyuru Öncesi Sızdırıldı